Условия за връщане
Talk about your brand
В PeakPurity.bg можеш не само да купуваш лесно, но и да връщаш лесно продукти. Ако не си доволен от закупения от теб продукт, можеш да го върнеш в срок от 14 дни от доставката му.
PeakPurity.bg ти предоставя възможност да връщаш продуктите като попълниш този онлайн формуляр за връщане. Транспортните разходи за връщане сe покриват от клиента.
Процедура за връщане на продукта
Връщане на самия продукт ще се осъществи при спазване на следните условия:
1) Продуктът трябва да е неизползван и неотварян. (в своята оригинална опаковка)
2) Цялостта на продукта не трябва да бъде нарушавана – трябва да бъде изпратен обратно към нас в състоянието, в което е получен.
3) Да не е увредена опаковката му /измачкана, изцапана, скъсана, разкъсана, облепена с тиксо/.
4) Да няма следи от употреба, драскотини, удари по самия продукт.
5) Да няма липсващи аксесоари – ако бъдат изпратени такива към самата поръчка.
Ако горните условия не са спазени, за съжаление правото на отказ от поръчка се анулира, тъй като самият продукт става неизползваем, поради хигиенни причини.
Какво трябва да направите, ако искате да върнете продукт, който отговаря на горепосочените условия?
Необходимо е да:
Попълните онлайн формуляр за връщане и да се уверите, че продуктът, който желаете да върнете отговаря на условията за връщане.
Изпратите формуляра на нашия имейл info@peakpurity.bg
Получите потвърждение
Изпратите продукта към нас – куриерските разходи са за ваша сметка
Възстановяване на сумата в 14 дневен срок.
Стоката може да бъде върната чрез куриер в офиса на фирмата или офис на Еконт. Транспортните разходи са за сметка на Клиента и не се възстановяват. Пратки, изпратени с наложен платеж не се приемат. След получаване на върната стока и прегледа й (информация за което ще бъде изпратена по имейл или телефон), стойността без транспортните разходи се възстановяват на Клиента – по банкова сметка в срок от 14 /четиринадесет/ дни.
Стока, чието връщане/рекламация не може да бъде приета (напр.: ако е изпратена след посочения срок, ако е разопакована) ще бъде изпратена обратно на Клиента за негова сметка.
Доставчикът е в правото си да откаже връщането на продукт по свое усмотрение ако обстоятелствата го налагат. На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от Клиента. Клиентът може да я откаже още с получаването от куриера и да не я приеме от него. При явно несъотвествие на получената стока със заявената незабавно се свържете с нас на имейл: info@peakpurity.bg.
При установяване на такава грешка, Kлиентът връща продукта за сметка на Доставчика и му се изпраща верния. На рекламация не подлежи стока, за която Клиента е бил предварително предупреден за несъответсвие или дефект, както и за стоки, чието несъотвествие се дължи от материали предоставени от клиента.
Ако при получаването на стока, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера още при самото получаване на стоката. В този случай незабавно се свържете с нас или направете рекламация на куриера. Рекламацията се удостоверява със запис в товарителницата от получателя, в момента на получаване на пратката. Рекламации, отнасящи се до механични повреди, възникнали по време на транспорта, ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера.
В случай на видима повреда на пратката в момента на нейното предаване се изготвя (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В този случай Клиента може да откаже получаването на пратката или да я вземе на своя отговорност. В случай, че Клиент приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера с получаването ѝ отговорностите по рекламация се прехвърля към куриера, доставил пратката на Клиента.
При такива обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска фирма. При предявяване на рекламация в срок до 14 /четиринадесет/ дни от датата на покупката при спазени всички условия на магазина, както и всички действащи законови разпоредби, Kлиентът може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за замяна на стоката с друга или за отбив от цената. Всички разходи, които клиента е направил за получаването и връщането на закупената стока, комисионни на банки и други разходи извън сумата по стойността са за сметка на Клиента. Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея.
Обслужване на връщане/рекламация
Обслужването на рекламации става по реда описан по-долу. Попълване на формуляр за връщане/рекламация с описано подробно становище на причините за връщане/рекламация. След получаване на формуляра Доставчика връща отговор на Клиента на валиден e-mail адрес. Доставчика си запазва правото да не приеме констатацията на Клиента ако прецени, че основанието му за връщане/рекламация е неоснователно или е следствие на неправилна употреба от страна на Клиента.
В случай, че от получения формуляр не става ясно за причините по предявената рекламация доставчика уведомява Клиента за правата му по подходящ начин /телефон или валиден e-mail/. Клиентът връща закупения продукт по удобен за него начин и за негова сметка до офиса на фирмата или офис на Еконт. Важно е пратките да бъдат добре опаковани. За всяка стока върната с рекламация се съставя констативен протокол и след преглед се попълва становище с приемане или отхвърляне на предявената рекламация. Срокът, за който Доставчика трябва да излезе със становище пред Клиента в законоустановения срок – до 10 /десет/ дни след предявяване на рекламация.
След оформянето на констативния протокол и приемането на рекламацията като основателна, Доставчика уведомява Клиента по телефон или e-mail и предприема следните действия по обслужване на рекламацията:
1. Изпраща на Клиента нов продукт от същия вид за собствена сметка
2. В случай, че не може да бъде подсигурен същия продукт предлага варианти за избор на друг продукт на същата стойност
3. В случай, че не може да бъде подсигурен същия продукт доставчика възстановява стойността на Клиента в законо установения ред. При отхвърляне на предявената рекламация и попълнен констативен протокол Доставчика уведомява Клиента за становището си, като изпрати копие от констативния протокол на посочения от Клиента e-mail адрес.
Клиентът уведомява доставчика по телефон или e-mail за последващи действия относно рекламационния продукт. При заявяване за обратно получаване, продукта и констативния протокол се изпращат на Клиента по удобен за него начин, като разходите по получаването са за негова сметка.
Ако в 14 /четиринадесет/ дневен срок след уведомяването, Клиента не потърси стоката си Доставчика запазва правото си да се разпорежда със стоката както намери за добре и не дължи никакви суми, както по стойността на продуктите така и по направените разходи за тях на първоначалния им притежател.
Отговорност на продавача
Продавачът е отговорен за това, продаваната стока да притежава обичайните качества и характеристики на стоките от същия вид, както и да отговаря на описанията и очакванията на продавача или на производителя, да съответства на изискванията, на правните норми, да е в определеното количество и да отговаря на посочените от продавача цели за употреба на стоката или за които стоката обикновено се използва.
Продавачът не носи отговорност за дефекти, ако:
- купувачът сам е причинил дефекта
- преди получаването на стоката купувачът е знаел за дефекта на стоката и поради тази причина е получил отстъпка
- рекламацията не съответства на естеството на стоката, особено що се отнася до изтичането на срока на годност, поради което е предоставена отстъпка от цената на стоката
- дефектите са възникнали по време на гаранционния срок в следствие на неправилната или прекомерната употреба на стоката или са възникнали след изтичане на срока на годност на стоката
- те са причинени от боравенето на купувача или на друго лице със стоките или с част от тях